Blog

هشتگ های موثر اینستاگرام

 

آیا نمی دانید باید از کدام هشتگ های اینستاگرام برای کسب و کارتان استفاده کنید؟

می خواهید بدانید باید  از چه تعداد هشتگ ها برای گرفتن بهترین نتیجه، استفاده کنید؟

در این مقاله، شما خواهید فهمید که چطور از هشتگ ها در بازاریابی اینستاگرام برای حداکثر تاثیر در پست های اینستاگرامتان استفاده کنید.

تعداد بیشماری هشتگ وجود دارد که می توانید از انها برای تعریف نام تجاری تان استفاده کنید و با مخاطب هدف تان در اینستاگرام ارتباط برقرار کنید. پیدا کردن هشتگ های اینستاگرام مناسب مستلزم کمی زمان و تحقیق است. اما با یک استراتژی خوب در اینستاگرام، فالوور ها را به خریدکردن نزدیک می کنید و تغییر واقعی ایجاد می کنید

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که تا ۳۰ هشتگ در هر پست  بگذارید. جستجوی هر یک از هشتگ ها به شما نشان خواهد داد که چه تعداد پست به آن هشتگ مرتبط هستند

برای ایجاد یک استراتژی هشتگ موثر، باید هشتگ ها را از چهار دسته ، ترکیب کنید. ترکیب مناسب این هشتگ ها، عملکرد پست شما را به حداکثر خواهد رساند و به شما در رسیدن به مخاطب هدف کمک خواهد کرد. با فرمول زیر می توانید به راحتی ۱۵-۲۰ هشتگ برای هر کدام از پست هایتان شناسایی کنید:

  • ۵ تا ۷ هشتگ بسیار محبوب را انتخاب کنید. هشتگ های اینستاگرام بسیار محبوب آنهایی هستند که ۱۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار پست از آن استفاده کرده است. من توصیه نمی کنم که از هشتگ هایی با بیش از ۵۰۰هزار پست ، استفاده کنید، زیرا این هشتگ های اینستاگرام محبوب از فعالیت ربات به وجود می آید و در عرض چند ثانیه پست تان تبدیل به محتوای سوخته می شود.
  • ۵-۷ هشتگ نسبتا محبوب انتخاب کنید. هشتگ های اینستاگرامی نسبتا محبوب حدود ۱۰ هزار تا ۱۰۰ هزار پست از آن استفاده کرده است.(مرتبط است)
  • ۵-۳ هشتگ خاص را انتخاب کنید. کمتر از ۱۰ هزار پست با این هشتگ های اینستاگرام مرتبط است و بیش از حد به کسب و کار مرکزی شما و جستجوهای مخاطب هدف شما نزدیک هستند.
  • ۱-۳ شامل هشتگ های برند هستند. این ها هشتگ هایی هستند که شما به طور انحصاری برای برند خود استفاده می کنید.آن ها ممکن است به اسم خاص برند و کمپین هایی مربوط است.

دلیل این دستورالعمل خاص از هشتگ ها به چگونگی مرتب سازی هشتگ ها توسط الگوریتم در هر  هاب هشتگ ، مرتبط است.

اینستاگرام برای عملکرد بهتر، هر قسمت از محتوا را بررسی می کند و به دنبال تعاملاتی  است که از طرف فالوور شما یا غیر فالوور های شما  ایجاد می شود.

زمانی که از هشتگ های اینستاگرام محبوب استفاده می کنید، محتوای شما بین چند ثانیه تا چند دقیقه ظاهر می شود. این کار جرقه ای فوری از فعالیت در پست شما ایجاد می کند. زمانی که از هشتگ های رایج استفاده می کنید، مطالب تان برای ساعت ها در نتیاج جستجو فعال هستند، و شما دارید به اینستاگرام می گویید که محتوای شما طول عمر طولانی دارد.

در نهایت، هشتگ های خاص یا گوشه برند شما را برجسته می کنند. از آنجا که فالوور های شما با پست تان ارتباط برقرار می کنند و هشتگ های اینستاگرام دیگر ، محتوای تان را با فعال نگه می دارند، شانس خوبی وجود دارد که پست شما به عنوان بالاترین پست در جستجوهای هشتگ های اختصاصی شما نمایش داده شود.

به محض اینکه این کار را انجام دهید، محتوای شما برای موضوع خاصی در بالای صفحه جستجو هشتگ قرار می گیرد. افرادی که به دنبال این نتیجه جستجو هستند به دنبال چیز بسیار خاصی می گردند و محتوای شما را برای اولین بار مشاهده می کنند پس به طور مستقیم به پست و پروفایل شما می آیند. اگر افراد محتوای دیگر یا پروفایل شما را لایک بکنند، شانس فالوو کردن شما بالا خواهد رفت. اگر محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید همان چیزی است که آنها دنبالش می گردند، می توانید با یک پست به فروش نیز برسید.

هشتگ های اینستاگرام هر پست برای حداکثر دیده شدن

اکنون که دستورالعمل یک استراتژی خوب هشتگی را درک می کنید، باید بهترین هشتگ ها را برای نام تجاری خود تعیین کنید. تمامی هشتگ هایی که در پست های اینستاگرامتان استفاده می کنید، باید مستیما با محتوای تان ، بازارتان و برندتان ارتباط داشته باشد:

  • هشتگ های محتوا باید مستقیما با موارد موجود در پست مرتبط باشند.
  • هشتگ های بازار ممکن است به طور مستقیم با آنچه که در پست وجود دارد، مرتبط نباشد اما به طور خاص با بازار و مشتریان شما مربوط است.
  • هشتگ های گوشه به طور خاص برای مخاطبان هدفی است که شما می خواهید به آن ها برسید.
  • هشتگ های برند، هشتگ هایی هستند که شما و مشتریان تان از آن ها برای نشان دادن و تگ کردن محتوایتان در اینستاگرام استفاده می کنید.

هشتگ های اینستاگرام محتوا به طور خاص بسته به موارد و مکان های هر پست متفاوت است. هشتگ های بازار، گوشه و برند باید با همه محتوا های شما سازگار نسبی داشته باشند. هشتگ های اینستاگرام بازار بیشتر بر بازار شما متمرکز خواهد بود، در حالی که هشتگ های گوشه به راه حل های هدفمندی که ارائه می دهید، مربوط است.
اگر در تلاش برای پیدا کردن هشتگ های اینستاگرام بیشتری هستید که در اینستاگرام عملکرد خوبی داشته باشند در اینستاگرام به دنبال هشتگ های پیشنهاد شده و مرتبط بگردید. زمانی که برای هشتگ خاصی جستجو می کنید، یک لیست برایتان می آید که  هشتگ های اینستاگرام مرتبط بیشتری را پیشنهاد می دهد.

.

 

 

 

 

راه های ارتباطی با مدرسه کسب و کار رویال

تماس با کارشناس فروش رویال مارکتینگ:

سرکار خانم کاوش   ۰۲۱۸۶۰۵۲۷۳ -۰۹۰۲۸۶۰۵۲۷۳

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید